9:an

Så, idag börjar jag alltså nian. Kommentarer? Har inga, helt ärligt. Känns ganska skönt att börja sista året i grundskolan för att i fortsättningen bestämma mer själv över min utbildning. Okej, nu lät jag som värsta genius. Men att plugga det man själv vill kommer nog göra skolan något roligare. Men för det måste jag vänta ett år.

Men när vädret ser ut så här utanför fönstret - molning, grått och med regn i luften - så får man inte lika stor ångest som om det skulle vara soligt, 30 grader och inte den minsta vind som gör att man bara vill slänga sig på cykeln och åka till stranden i stället. Så det kanske är därför det inte är så hemskt?

Nu ska jag försöka hitta på något att göra innan jag ska sätta mig på cykeln och möta upp Malin och sedan Ellen. Ciao så länge!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0