Ojojoj

Missade att skriva igår, och har varit seg på att skriva idag på grund av att jag har lyckats sabba min Internet explorer. Lilla jag skulle försöka installera en ny version, men det hela slutade med att jag nergraderade mig själv ett snäpp i stället. Och nu lyckas vi inte fixa det. Suck.

Igår var jag i alla fall med Nanna. Vi tog en sväng in till stan där vi tittade runt i alla butiker med reaskyltar i skylfönstrena. Förutom en übertrevlig dag med sötaste Nanna så fick jag även med mig två nagellack, en cardigan och en Garnier Eye roll-on. Nagellacken är jag jättenöjd med, så även koftan. När det gäller eye roll-onen så är jag inte säker än. Det kan mycket väl vara en sådan där sak som bara hjälper på 1 av 100, men jag kände att det kunde vara kul att testa. Någon som redan har den som kan berätta om den är bra eller inte? Syftet med den är i alla fall att ta bort påsar under ögonen och mörka ringar, med hjälp av koffein och antioxidanter. Hittills har jag inte märkt någon skillnad...

Denna dag började med tidig väckning och sång för min äldsta syster. Hon blir nu ännu äldre, hela 11 år. (Stort grattis till henne!) Hon blev jätteglad för sina presenter, och jag och min yngsta syrra fick också varsitt paket (mest för att min yngsta syrra inte skulle bli avundsjuk). I mitt paket hittade jag en tidning vid namn FotoGuiden! En tidning där de förklarar grundinställningar på ren svenska så att man förstår, och kreativa tips - en väg till bättre bilder helt enkelt! Så vi får hoppas att det syns på mina bilder i fortsättningen också.   


De två närmast är nyköpta: Depend nail serum; Depend Powerflex nail strengthener.





Avslutar inlägget med ett stort grattis till min lillasyster som nu är stor, och ett hejdå!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0