Ont i kroppen

Jag trodde att träningen idag skulle vara lätt. Tror inte man kunde haft mer fel. Jag lovar att jag kommer ha ont i hela kroppen imorrn. Det är tur att det inte syns på ytan (förutom blåmärken och liknande, men nåra sådana har jag inte) eftersom det är fotografering imorrn. Det positiva med att det är så tidigt är även att tandställningen jag snart ska få inte kommer synas - wiho!

Som tack för alla nya besökare och kommentarer kommer nu en bild, som är tagen för ganska länge sedan. Har inte hunnit ut med kameran på ett tag, men ska försöka komma ut snart. Därför blir det alltså en gammal bild. Den är tagen i Mexico i april, tror jag minsann att det var.


Canon EOS 1000D
EF-S 18-55mm


/Elin

Kommentarer
Postat av: filip

sv; tack så mycket! och detsamma måste jag säga! :) jäkligt fin din med!



vacker bild på delfinen också! :)

2010-08-23 @ 22:02:20
URL: http://filipu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0