Skolfoto

Hej alla glada!

Det var skolfoto idag, som sagt. Och jag har ingen aning om hur jag blev. Bara att jag blundade på ett av tre porträttkort, så chansen att något blev bra sjönk ju ganska snabbt. När det gäller gruppbilden så är jag ganska tveksam. Var tvungen att sitta ner, vilket inte är min starka sida. Lång som jag är så är jag van vid att alltid få stå. Jag har suttit ner kanske tre gånger nu då.

Under dagen har vi fått vår första läxa också. Om hur Sverige styrs, men partierna, statsskick osv. Den är tills på torsdag och inte särskilt komplicerad så den tar jag itu med imorgon. Imorgon börjar jag dessutom elva. Nice va? Det beror på att jag inte har slöjd, alltså så kommer jag börja elva ända fram till veckan efter höslovet. Ännu mer nice!

Nu måste jag byta om, träning om en liten stund. Ciao!

 

Kommentarer
Postat av: moa

sv; jaha okej, jo med mig är det bara bra !



åh, vad glad jag blir ! :D vi kan följa varandra på bloglovin ? ::)

2010-08-24 @ 21:46:41
URL: http://moatemrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0