Slut

Jahapp, då var sommarlovet över för min del. Imorgon är allt som vanligt igen och hösten närmar sig. Den här sommaren har varit den bästa på länge, har varit hemma väldigt lite. Har varit i Ungern, seglat med Elin, Gröna Lund med Elin, ätit glass, solat, badat, fotat, träffat kompisar, varit på bio och massa annat. Men det bästa är nog att jag aldrig kunnat svara på datum, har inte haft någon aning. När man inte vet det, då är det lov på riktigt, haha. Men imorgon sitter jag i alla fall i skolbänken igen... men kul att få träffa kompisar, ganska många jag inte träffat på hela lovet ;) Nu ska jag ta fram lite gamla skolgrejer och läsa igenom dem. Jag har en känsla av att det blir som förra året, oförberedda prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0