Time out

Wow! Jättemånga kommentarer, vad glad man blir :D jag själv brukar själv vara väldigt slö när det gäller att kommentera andras bloggar. Men måste säga att nu tycker jag det är roligt att kommentera andras! Det finns alltid något positivt om alla :)

Jag är fortfarande sjuk, hade feber i helgen. Får se om jag orkar imorgon, men har två läxförhör så det är nog bäst att gå. Ett läxförhör var egentligen till fredag, men så plötsligt säger läraren att det är tills imorgon. Jag fick panik och började plugga så fort jag kom hem. På grund av det kan jag tyvärr inte hålla er uppdaterade med bilder mm. Imorgon har jag inte så mycket att göra, så då ska jag försöka lägga upp bilder!

Ska förresten läsa en klassiker på svenskan, väljer mellan "Robinson Crusoe" och "Hemsöborna". Tänkte om någon har läst de eller har läst en annan klassiker som är br. Några tips?

Nu ska jag se "Time out". Hörs!

/Felicia

Kommentarer
Postat av: moa

fin stil du har i inläggen ! :D

hur är läget med dig ? :D

2010-08-23 @ 21:44:55
URL: http://moatemrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0