April - Juni

April
I april så var väl kanske den största händelsen resan till Mexico. Då fanns inte bloggen än så ni fick aldrig höra historian om när vi skulle ta oss hem från Mexico. Det var ju då vulkanen på Island fick sitt utbrott. Så vi fick flyga till Barcelona där vi hyrde en bil och körde hem till Sverige. 28 timmar tog det. Helt sjukt.

Maj:
Våren börjar komma ordentligt med blommor och liknande. Vi startar bloggen. (Otroligt hur länge vi har bloggat här nu!) Sommaren börjar närma sig med allt vad det innebär: biologiprov (kommer faktiskt ihåg det!), betyg, sommarlov etc.



Juni:
Sommarlovsmånaden. Månaden när allt ska bli klart och stressen är som högst. Men jag tycker ändå att jag slapp den hyfsat. Skolan avslutades med en Tema-vecka då det blev Digitalfoto för min del. Särskilt lyckat var det inte. Lärde mig inte jättemycket och de olika teman vi skulle fota var jättetråkiga. Men stressen slapp man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0