Elins önskelista


1. Närbildslins 4+ - Något som skulle vara så användbart! Befinner sig riktigt högt upp på min önskelista, kan jag säga!
2. Converse All Star -  Jag har suttit och spanat på de här dojorna i snart ett år nu. Förut fanns de bara i USA och självklart så skeppas de inte hit. Men nu äntligen har de kommit till Sverige!
3. One Tree Hill säsong 3 - Jag har under året köpt säsong 1 och 2 så jag känner att det är dags för påfyllning! :D
4. Lång, långärmad stickad tröja - Har börjat förälska mig i långa tröjor och speciellt stickade. Ain't it beautiful?
5. Lång, kortärmad tröja - Som jag sa innan: Älska långa tröjor!
6. Vita, stickade vantar - Bilden är bara ett exempel, för jag har inga speciella som jag vill ha. Jag vet bara att jag vill ha ett par som är vita och stickade.
7. Ring i silver - Vem har missat den senaste trenden med ringar? Själv föredrar jag ringar som inte är så stora och drar till sig så mycket uppmärksamhet utan som är mer neutrala.
8. Lång, stickad kofta - Var tvungen att klämma in ett till klädesplagg, en lång mysig kofta. Oh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0