Helt slut

Vaknade för ungefär en timme sen, är helt slut. Dagen igår blev lång, mycket prat och ja, allt krävde energi. Skönt att i alla fall få sova ut lite. Jag fick jättefina julklappar, från kompisar och familj! Jag har inte fotat alla julklappar ännu, har några kvar. Men under dagen ska ni nog se att det kommer upp bilder på bloggen :) Idag måste jag ta det lugnt, jag har blivit sjuk igen. Hoppas verkligen inte att jag blir så sjuk som jag var på höstlovet, minns ni? I do, hemskt var det. Ska nog vara snäll mot lillasyster, hon fick en videokamera igår så jag tänkte spela in en film med henne. Snäll storasyster hon har, haha!

Kommentarer
Postat av: Mona

fälja via blogglovin :)`?

2010-12-25 @ 16:21:35
URL: http://monikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0