Jan- mars

Den här bilden tog jag den 6 januari. Precis innan min kompaktkameran gick sönder, jobbigt! Var helt kameralös i nästan en månad, och jag visste ju inte att jag skulle få systemkameran.

Sen kom då min födelsedag, den 31 januari. Då fick jag systemkameran av morfar, jag var sååå glad! Det här är den första bilden jag fotade med min Sony.

I februari började jag använda andra vinklar i min fotografering, detta gav såklart förbättrade resultat. Jag började lite smått redigera mina bilder i redigeringsprogram som jag hittade på internet.

I mars började bilderna se ut så här. Den här bilden är jag faktiskt ganska nöjd med, den skulle dock behöva en liten redigering.

Ännu en bild från mars. Den månaden fotade jag otroligt mycket landskap, troligen på grund av att snön började försvinna och ja, det var på väg att bli vår/sommar.

Måste säga att utvecklingen från februari till mars är ganska stor, eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0