Januari - Mars

Bild tagen första dagen på året. Fotad med mammas kamera.


Fortfarande mammas kamera.


Vi hoppar över Februari då jag inte tog ett enda kort. Istället hamnar vi på min födelsedag där jag får min systemkamera. Det här är det allra första kortet!


En av favvobilderna på yngsta syrran. Här började man exprimentera i Photoshop också.

Det är ganska kul att kolla igenom gamla bilder. Det är en massa som glömts bort och som man nu får lust att leka lite med. Som ni kanske förstår så kommer April-Juni komma imorgon och på nyårsafton så kommer vi att ha gått igenom hela året. Det kommer nog märkas hur pass mycket vi har utvecklats. :)

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fiiin blogg :)

hur är det?

kraam

2010-12-28 @ 14:46:36
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0