Juli - September

Juli
Juli månad började med en resa till Mallorca. Jag tror att jag då räknade ut att det var nionde gången jag varit där, tionde gången i Spanien. Eller något sånt. Dagen efter jag kom hem därifrån bar det av till Gröna Lund med Felicia. Tror det var fem år sedan jag hade varit där sist. Så det var riktigt skoj! :) Strax efter det så följde jag med Felicia + familj på segling. Vi var borta i ungefär en vecka och det var ett riktigt minne för livet. SÅ KUL!

Mallorca


Gröna Lund


Seglingen

Augusti
Skolan börjar igen. Jag börjar nian. Det verkade så otroligt och ofattbart då. Inte längre. Det som är ofattbart nu är att om ett år så har jag gått klart min första termin i gymnasiet.
Jag fick även tandställningen.



September
Fotograferandet i september var inte mycket att skryta om. Det var högtryck i skolan och fotbollen, så tiden till att slappna av, sätta på kameran och fota lite blev väldigt liten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0