Mycket som händer i veckan

Idag blir det inga bilder eller något, min dator är trasig igen. Jag förstår verkligen inte vad det är för fel på den! Den hackar, låter konstigt och ibland kan jag varken röra musen eller stänga av den. Då är det bara att ta ut batteriet. Önskar mig en Mac dator i julklapp, men det är bara att drömma vidare för de är väldigt dyra :P Den här är det i alla fall två öppet hus, Mediagymnasiet och Nackademins gymnasium. Lillasyster har också en julshow i sin skola, men jag vet inte om jag orkar gå ^^ På fredag kommer lite släktingar från Ungern, som ska bo hos oss. Nu ska jag sluta skriva om min vardag, för det är tråkigt och ingen vill ens läsa det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0