Oktober - December

Oktober
Oktober, oktober. Inte så mycket speciellt som hände då. Massor med fotboll då också så fotograferingen blev väldigt liten. Fem dagar hann jag ut med kameran, tre av dessa för att dokumentera halloween-klädsel, shoppingfynd och tavlorna jag hade fått upp på väggen. Alltså, två dagar som jag kom iväg med kameran och fotade lite natur och de fina höstfärgerna.
November
Går man i skolan så är alltid November efterlängtat. Novemberlovet - någon som fattar sambandet? Detta höstlov (som det oftast kallas) så åkte jag iväg med familjen till Tunisien. Än en gång blev det krångel med flyget hem och vi kom hem alldeles för sent. Jag kom i säng åtta timmar innan skolan började dagen efter. Det är ju väldigt lyckat! Var även gymnasiemässa. Nu ska man bara åka runt till alla gymnasier också...

December
Julmånaden. Årets sista månad. Jag var desperat efter julkänsla. Dök den upp? Tyvärr inte. Trots allt lyssnande på julmusik, bakande av julgodis och shoppande av julklappar, nej, ingen julkänsla. Det är ju värdelöst. Men jag kan ju knappast påstå att jag är missnöjd med julen för det. Dessutom, det är jullov! Och snart börjar min sista termin i grundskolan. Vilken konstig tanke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0