Hemma!

Kom hem för ågra timmar sedan från soliga Mallorca! Känns ganska skönt att vara hemma, speciellt att få träffa alla kompisar igen och så. Bilder från Mallorca har det inte blivit jättemånga bilder, eftersom ingenting känns jättespännande där längre, eftersom det var - sjukt nog - nionde gången jag var där! Totalt har jag varit i Spanien 11 gånger, haha. Men de bilder som togs ska matas in i datorn, kollas igenom, kanske redigeras, sedan kommer de in här. Så det kan ta ett tag...

Imorgon så blir det full rulle på en gång. Jag kommer antagligen följa med Felicia familj in till Grönan. Så förhoppningsvis så kommer det vara vackert väder imorgon. Har inte bestämt om kameran kommer med, men förmodligen inte... Men vi får som sagt se. Nu planerar jag att börja med hela bild-processen så att bilderna kommer upp snart, i alla fall. Ciao så länge!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0