Shopping och träning

Hej alla glada!

Jag känner för tillfället att humöret är på topp. Har ingen aning vilken anledningen är, men allt känns bara så härligt och bra. Underbar somarlovskänsla helt enkelt!

Dagen har spenderats tillsammans med Felicia (som vanligt) och idag tog vi en tripp till Kista där det var Eclipse som var huvudgrejen. Annars sprang vi runt i lite affärer och kollade på alla reor. Trots alla nedsatta priser fick jag bara med mig två nagellack hem.

Filmen var helt okej. Jag tycker personligen att bok tre i Twilight-sagan är den sämsta, så mina förväntningar var inte särskilt höga. Dessutom så kan jag tycka att vissa saker är lite för sliskiga. Men annars måste jag säga att jag gillade filmen starkt. Fanns flera inslag av humor i den också - me like.

Nu planerar jag att ägna mig ett tag åt bloggens design. Jag har tröttnat ganska ordentligt på den, så funderar på att göra om den helt... Jaja, vi får se. Designen kommer antagligen inte att läggas upp idag, men förmodligen senar under veckan. Ska även försöka slänga in lite bilder från Mallorca också! Ciao!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0