"High academic achievement in many subjects in grade 8"

Woho! Nu är läxorna och proven över! Jag är så glad! På klassrådet gick vi till aulan och "awards" delades ut. Jag och fyra andra fick för "high academic achievement in many subjects in grade 8". Vi fem fick också en varsin dvd film, Zozo =) tyckte det var väldigt gulligt av skolan! Det delades ut fler diplom såklart, en fick som hade utvecklats mest i de flesta ämnena. Och två i varje ämne fick för utveckling i ämnet eller hög nivå på arbetet osv. Så det var kul att vara en av fem utav 120 elever. Hade också sista läxan inlämnad idag, skönt. Men nu ska jag hoppa studsmatta, sen ska jag kolla avslutningskläder! See you later.
/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0