Min mamma är bäst!

Kolla vad söööt! Vet, modet var lite sisådär på den tiden. Mami till vänster, äldsta morbrorn i mitten och längst till höger  yngsta morbrorn. Älsta morbrorn var så fascinerad när hon stoppade handen i muggen, för så fick man ju inte göra! xD

Eftersom det är mors dag idag så har jag varit snäll mot mami hela dagen (är iofs alltid snäll, hehe), hon har fått två presenter. Vi var också hos mormor och firade hennes 70- års dag, väldigt trevligt. Men det här inlägget går till min kära mamma som är bäst i hela världen (: alltid bäst, alltid snäll, lyssnar alltid, ja haha, bara bäst helt enkelt! This is for you mami ♥
/Felicia

Kommentarer
Postat av: Mami

Älskar när du skriver sådär fint om mig i bloggen, Puss :-)

2010-06-07 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0