Pick och pack

Har packat det mesta till helgen nu. Det är en massa fotbollssaker som ligger nerpackade i den svarta väskan nu. Tillsammans med dem ligger en massa annat smått och gott också, som handdukar, vanliga shorts och min älskade kamera!

Imorgon bitti - kvart över åtta, för att vara mer exakt - bär det av till Eskilstuna och helgens cup! Vi kommer sova på hotell och förhoppningsvis vinna cupen. ;D

Eftersom kameran hänger med hoppas jag på att hinna ta väldigt många bilder. Förhoppningsvis några matchbilder också. :)

Det blir inga bilder idag. Har varit för mycket. Om cirka tjugo minuter blir det film också. da Vinci-koden, haha. Så som jag har längatt efter att se den! Och nu har jag ju äntligen läst den också. ;)

Som ni kanske förstår blir det inte mycket inlägg från min sida den här helgen. Ska försöka få Felicia att börja uppdatera lite mera, haha. Men nu måste jag sluta, ciao.

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0