Reflektionsdag

Tack och lov var det reflektionsdag idag! Då fick jag chansen att sova ut ordentligt. Har varit match fyra dagar på rad nu, och jag har ont lite överallt i kroppen! Därför blir det inte heller någon träning för mig idag. Men jag ska ändå hoja ner och titta på de andra duktiga flickorna. :)

Matchen igår slutade 2-2. Jag är hyfsat nöjd med min insats, trots att det bara blev 20 minuters speltid för min del. Men jag tror inte att jag hade klarat av längre, haha. Varken mentalt eller fysiskt. ;D

Reflektionsdagen har gått mest gått åt att skriva frågor till hemkunskapsprovet på torsdag. Kom upp i hela 107 frågor! Herregud, säger jag bara. Men det är så det är enklast att öva, så... Har även övat på franskaprovet som kommer inträffa på fredag. Har bara övat på grunderna, men tills på fredag har jag tänkt att läsa igenom de texter vi har jobbat med också, så att det inte blir några ovälkomna överraskningar som förra gången...

Och självklart har jag inte hunnit fixa fram några bilder heller. Börjar få lite dåligt samvete över det. Ska försöka fixa fram åtminstone tre tills imorrn. :)

Ciao,
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0