Sunshine

Solen lyser så underbart därute! Det är därför jag älskar våren; det blir varmare, man kan klä sig lättare, fotollen drar igång igen på allvar och underbart vackra växtrer kommer upp och kameran dyker upp allt oftare! Men bara för att det är så vackert ute så måste jag ta itu med mitt rum. Jag måste verkligen städa det, så som det ser ut... Sedan ska jag försöka hinna med att fixa naglarna, ska försöka få den lite vårigare. Vet inte hur än, men det ska nog lösas... I eftermiddag planerar jag att lägga upp flera bilder som jag tog igår. Jag har ju inte gjort något riktigt fotoinlägg än, men det kommer, ta det lugnt. 

Until next time,
ciao
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0