Update

Okej... snabb uppdatering + ett kort.
Sov hos Felicia igår, som ni kanske redan har läst. Vi fotade en massa, och förhoppningsvis kan jag äntligen byta ut min profilbild på facebook, haha.
Åkte direkt från henne till dagens match; FC Järfälla - Åkersberga.
Resultatet är inget att skryta om, 2-4. Orkar inte ens gå in på fler detaljer än att jag spelade forward första halvan av första halvleken (haha) och mittback andra halvleken.

Efter det var det hem och äta snabbt mellis och duscha. Mormor är här eftersom M och P ska på fest. Det är inte jag som behöver passas utan mina kära syrror. Med hjälp av samarbete lagade alla fyra ihop kvällens middag: klyftpotatis, lövbiff och sås. Yum!

Så, dags för bilden.  Någon annan är jag och Felicia som har upptäckt hur mer effektfulla en del bilder blir när man gör dem svartvita? Tänkte ge er exempel:



Canon EOS 1000D
EF 18-55mm


So long, skokartong!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0