20 år!

Vänster: Storasyster. Mitten: Halvlillasyster. Höger: Jag. 
Jag, som är alldeles nyfödd :) storasyster som suger på fingrarna (haha, hon gjorde alltid det när hon sov).
Aaaaw :')
Jag till vänster och storasyster till höger.
Har ingen aning om vad storasyster hade gjort... en katt med en fin frisyr?
Haha, det ser ut som att jag ska nysa. Storasyster är lika söt som vanligt ;)
Idag fyller min storasyster 20 år! 20 år, kan ni fatta det? Jag minns fortfarande när vi var små och lekte tillsammans. Nu är hon stor, nästan flyttat hemifrån. Nu får hon till och med köpa ut åt mig, haha (ta det lugnt mamma, jag skoja). Jag var hennes docka när jag var liten, hon skulle tvätta mig, byta blöja, sätta på kläder, allt! Ska försöka få en bra bild på födelsedagsbarnet senare idag.

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

sv : aha :)

2010-11-27 @ 16:02:56
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0