Är man smart så är man

Lilla jag har självklart skjutit på bildanalysen (som ska vara inne imorgon) till sista dagen. Så när man kommer hem, redo att börja så hittar men inte pappret med instruktionerna - hur smart är det? Och jag vet att de är hemma. Jag har sett dem hemma flera dagar på rad och stört mig på att de bara ligger och skräpar. Sedan får jag den smarta idén att kanske, bara kanske, har jag lagt den i någon annan mapp av bara farten? Så jag kollar i SO-mappen som är den enda som har följt med mig hem och vet ni? Där är den ju! Tur nog så fick jag impulsen att jag kanske skulle hinna plugga lite SO idag också inför provet på Torsdag. Ibland älskar jag min hjärna!
Nu är jag i princip klar med analysen. Som en del av er vet så är inte bild min starka sida så jag tänkte att jag kanske skulle satsa på den teoretiska biten i stället. Fast jag tror inte att en otroligt bra bildanalys gör att jag kommer höja mig från VG, haha, en sådan stor katastrof är jag i bild. Ska titta runt lite på datorn, käka och sedan ska jag finputsa lite.
Matisse, Musik, 1939
Bild från Google
Bilden jag "analyserar".



Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: åh tack :D din blogg är också fin :)

2010-11-16 @ 18:51:33
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0