Don't bring flowers after I'm dead

Idag träffade jag Maria, det var kul. Men lite jobbigt för jag är fortfarande sjuk och jag hostar hela tiden. Sedan blev det plötsligt planerat att vi skulle till morfar och äta middag. Först var jag negativ till det och ville mest bara vara hemma, men så kom vi dit. Morfar är alltid glad, sen, maten... SÅ GOTT. Det blev ungersk mat, paprika fylld med kött i typ "tomatsoppa" och bröd till. Jag lovar, det låter äckligt, men ingen tackar nej till det! Sedan fika och några typiska ungerska kex, jättegoda. All mat och allt godis smakar mycket bättre i Ungern, billigare också haha.

Kommentarer
Postat av: ninetythree secrets

sv: de är oredigerade, men fotade i svartvitt från början. :D KRAM

2010-11-13 @ 22:50:45
URL: http://ninetythreesecrets.com/
Postat av: Suuzy for president

Tja!

Nu är "veckans blogg" igång hos mig, var gärna med och nominera din egen eller någon annans blogg. :)

LYCKA TILL!

2010-11-13 @ 23:45:33
URL: http://suzansalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0