Glädje

Fick ett riktigt roligt brev igår. Lilla jag ska nämligen få vara med i en målvaktsträning som STFF - Stockholms Fotbollsförbund - håller i. Jag blev jääätteglad! Haha. Kanske dags att vi fixar fram en fotbollskategori här på bloggen, eller vad sägs?
Har lite mer att berätta om fotbollen också, sedan är det ämnet uttömt. Har gjort en del av träningsprogrammet som vi har när vi har uppehåll (vilket uppehåll, kan man tycka). Dagens område var smidighet och eftersom jag kommer hem så sent på dagarna så gjordes programmet inomhus. Fick ha provisoriska häckar att hoppa över och istället för att jogga som uppvärmning cyklade jag på motionscykel. Är riktigt nöjd med mig själv nu!
För några dagar sedan började jag på en ny design till bloggen. Ska bli en väldigt enkel den här gången, men ska göra bloggen riktigt bred så att bilderna som kommer upp kan vara i högsta upplösning. :) Det betyder att det kommer vara en dropdown-meny, så vi får se hur det blir.
See ya in a while, crocodiles!

Kommentarer
Postat av: Kerstin Hedberg

Grattis till målvaktsträningen. Jag undrar vilkas häckar du fick hoppa över? Mammas, pappas???

2010-11-19 @ 18:56:28
Postat av: Kerstin Hedberg

Jag tycker den nya blogg-designen är jättefin!

2010-11-21 @ 09:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0