Run forest run!

Andra dagen med prao, jag är helt slut. Mina fötter värker fortfarande och jag behöver verkligen sova. Ändå pushar jag mig själv och sitter uppe länge. Idag fick vi i alla fall börja morgonen med att lägga ut massa varor, igen. Sedan skulle jag byta batterier på instrument, det var kul att spela på dem (a) jag blev klar före Maria så jag hjälpte henne med att sätta på "pang pris" lappar. När Maria var klar hade hon en lapp kvar, det gjorde henne typ frustrerad haha. Så jag tog den och satte den i pannan, Maria och handledaren hade väldigt roligt. Lunch på Mc Donalds, världens äckligaste sallad. Tillbaka igen, Maria fortsatte med sina "pang pris" lappar och jag fick sätta ut skyltar där det står "kom ihåg batterier". Båda två gjorde klart hela affären och vi fick gå tidigare :) Vi kom in i matsalen där även våra kläder hänger på dagen. Jag satte mig ner och tog tre extremt djupa andetag :P sen tittar jag på klockan och säger: "MARIA! VÅR BUSS GÅR OM FEM MIN, SPRIIIIING!", så det var bara att springa. Vi hann!

Kommentarer
Postat av: julia ♥

En ny dagens blogg är igång på bloggen men skynda dig snart är den över!!

Klicka diig in och ha chansen att ta del av mina underbara läsare!! <3

Lycka till

2010-11-17 @ 10:06:55
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: cherie

Åh vad jag känner igen mig med att jag borde sova, men ändå så sitter man uppe. haha :D

Super fin blogg har du! :)

2010-11-17 @ 15:34:27
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0