The big choice- gymnasievalet

I'm sorry guys! Blir inget vettigt från mig idag, när jag kom hem var jag jättetrött. Det snöar lite lätt *host* snöstorm *host*. Har kollat på gymnasium hela eftermiddagen/kvällen också. Har hittat ganska många jag vill besöka, den första är den 30 november! Alltså nästa tisdag. Det ska bli riktigt spännande, faktiskt. Grejen är bara den, på två gymnasium ska man göra intagningsprov, jösses. Har svårt att tänka mig att jag skulle vara så outstanding att jag skulle komma in. Det ena gymnasiet har ett foto intagningsprov. Man får något man ska fota hemma, sedan ska man på intervju. Det positiva med det är ju att det bara är de bästa där. På det andra gymnasiet är det bild som gäller, vad exakt det är för intagningsprov vet jag inte. Det sistnämnda gymnasiet är det jag helst vill gå på, tror jag. Det blir tufft, mamma säger att jag inte har något att oroa mig för, men vi får se!

Kommentarer
Postat av: ninetythree secrets

re: jo, det är nog en av världens bästa tvserier, hehe :)

2010-11-23 @ 22:38:28
URL: http://ninetythreesecrets.com/
Postat av: nina

kika gärna in i min blogg och skriv en fråga om vad som helst!

ha en fortsatt bra vecka.

2010-11-24 @ 17:27:44
URL: http://nninaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0