Tips

Har inga bilder att visa idag, kanske imorgon för bilderna behöver en redigering. Hade engelska på morgonen och vi hade debatt. Det var riktigt svårt, för man fick inte välja vilken grupp man skulle tillhöra. Jag skulle tillhöra en grupp som jag tycker hade fel. Jag hade inget argument att komma med, helt tomt! Efter engelskan stannade jag kvar, blir verkligen stressad när en vuxen säger "I need to speak to you". Jag fryser till is och får värsta adrenalin kicken. Blir jättestressad, haha. Oftast utan anledning. Spelade spel på svenskan, hade religion på SO:n, var i datasalen på spanskan och hade teknik på NO:n :) alla bryr sig, eller hur?
Satt och letade bland en massa fotobloggar, hittade Emmas blogg. Jösses vilka bilder hon fotar! Bra tips har hon också, för de med mycket utrustning och de med lite mindre.

Kommentarer
Postat av: ninetythree secrets

fin gitarr du har där :)

2010-11-13 @ 13:22:57
URL: http://ninetythreesecrets.com/
Postat av: Anonym

Ser du julkalendern? Vilken är/var då din favorit? Om jag får tillräckligt med många frågor till min dagens fråga. Så tänker jag göra något roligt av frågorna. Och det skulle verkligen betyda mycket för mig om du ville skriva din favorit/favoriter.



DIREKTLÄNK: http://earthangel.blogg.se/2010/november/dagens-fraga-1.html#comment



Jag ursäktar mig om du inte gillar sådana kommentarer. Ha en bra dag!

2010-11-13 @ 13:50:01
Postat av: elina

superfin blogg :) allt bra med dig idag ? kram :D

2010-11-14 @ 20:35:13
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0