Trötter

En vanlig praodag, började, som varje morgon, med att lägga ut massa varor i butiken. Sedan fick vi massa leksaker som vi skulle sätta ihop och som ska ut i butiken sen. Vi blev inte klara, en sak var kvar, ändå jobbade vi över en halvtimme. Nu är jag helt slut, äter som en häst just nu eftersom jag jobbar ganska hårt. Så äta och sova är väl i stort sätt mitt liv just nu. Nu ska jag i alla fall titta på senaste Glee avsnittet och sova tidigt, ska till skolan 8.15 imorgon för att ha extra slöjd (nej, inte för att jag har IG, missade torsdagens lektion). Jag är faktiskt så trött, så jag orkar tyvärr inte ens leta upp en bild och ladda upp den. I'm so sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0