Inte sitta vid datorn!

Idag ska jag faktiskt försöka att inte sitta vid datorn. Mitt huvud mår inte bra av datorn, och det blir såklart inte bättre när jag är förkyld. När jag pluggar och inte har datorn på pluggar jag också mycket mer effektivt. Jag kommer antagligen sitta vid datorn senare i eftermiddag, då kanske jag har lite bilder att visa. Annars får ni ha en bra lördag. Och juste, halloween! Älskar att sätta upp halloween saker (ska försöka få med mig mamma att hjälpa till). Det jag inte gillar är ungdomar som tigger godis, de är för gamla men har inte förstått det. Gillar inte heller att man sätter upp pynt men tar ner det lika fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0