Lucky me

När jag är som mest frånvarande på bloggen och knappt hinner titta in för att kolla kommentarer eller nåt, då är det väl tur att Felicia finns? Annars hade bloggen varit död för länge sedan!
Anledningen till att jag varit borta är, som alla andra gånger, fotbollen. Tre träningar på tre dagar. Inte mig emot. Riktigt skojigt. Förutom igår kanske. Någon try-outgrej. För er som inte vet är det som en audition. Vet inte hur det gick för mig. Bryr mig inte så mycket heller. Vet redan var jag ska spela, så att jag ens var med är ganska konstigt...
Bara för att det blev ett så tråkigt inlägg så slutar jag här. Innan ni blir alltför uttråkade. Kanske kastar in en bild innan skoldansen som är ikväll. Haha, jag ska dansa med Felicia! Stackarn kommer ha ont i fötterna sen, haha. :)

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: tack så mycket :D

2010-10-28 @ 17:00:09
URL: http://checkemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0