Rädsla

Jag satt och gjorde läxor när jag plötsligt hörde mamma säga "var är Emil!?", jag tänkte att han gömt sig, så jag gick runt och letade. Lillasyster började också leta, men vi hittade honom inte. Jag kollade under byråer och soffan, men kunde inte hitta honom. Lillasyster gick upp på övervåningen, kanske att han var där. Men det var han inte. Jag blev till slut otroligt orolig och fick lite panik ett tag. Slutligen ropade låtsaspappa: "Jag har hittat honom!", jag andades ut. Vilken lättnad. Låtsaspappa hade glömt stänga dörren till baksidan ordentligt, så Emil hade gått ut. Han fick en promenad på grannarnas tomt i ungefär tre timmar :P inte honom emot, för det var svårt att få in honom sen. När han kom in åt han, sedan la han sig bredvid mig vid öppna spisen. Där låg vi under min filt, jag klappade honom tills han somnade :) härligt va!?
Hej då Elin, jag kommer sakna dig ♥
/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0