Riktig helg

Den här helgen kommer bli en riktig helg. Ingen låtsashelg där man inte gör annat än spelar fotboll. Det kommer bli en helg där man träffar kompisar, fotar lite och slappnar av helt enkelt. Ni förstår inte hur jag har längtat! Känns en smula overkligt faktiskt.

Denna helg börjar jag med att skriva på en svenska-uppsats. Nu måste ni tycka jag är galen? För vem pluggar på en fredag? Jo, jag. Då slipper jag förstöra resten av helgen med en novell som ska vara klar till måndag. Och så hemskt är det faktiskt inte. :)

Hoppas ni får en lika underbar helg som jag förväntar mig att få! Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Mormor

2010-10-15 @ 20:15:21
Postat av: aalexandra - f o t o b l o g g

Svar: Tack! Ja :) Lagt till dig nu.

2010-10-16 @ 18:06:27
URL: http://alexphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0