Shopping

Var som sagt i Kista igår. Tänkte vara lite snäll och berätta/visa vad jag köpte. Har bilder på några saker, men inte på tröjan. Hittar den inte på H&M och får ingen bra bild på den med kameran. Men den är i alla fall svart, lång (hälften av låren, går den till) och stickad. Den kostade 199kr och den är kanske den skönaste tröjan jag någonsin ägt. Rekommenderas starkt (även fast ni inte får se en bild, haha).Men här kommer bilder på de saker jag har bild på:
Sak: Väska
Butik: Accent
Pris: 149kr (REA)
Bild: Accents hemsida
Sak: Nagellack (Graffiti Nails)
Märke: Isadora
Butik: H&M
Pris: 49.50kr (REA)
Bild: Jag
Sak: Skosnören
Butik: New Yorker
Pris: 25kr/3st par
Foto: Jag
Skosnörena köpte jag tillsammans med Ellen och var mest en rolig grej. Hon fick de två rosa snörena och ett grönt, och jag fick två lila och ett grönt. Ska nog byta skosnören i mina fotbollskor... haha!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0