Hemma igen!

Är hemma igen. Har knappt varit hemma på hela helgen, så jag har inte kunnat skriva. I fredags efter skolan tog jag och Isabelle bussen till bion. Vi såg "Tusen gånger starkare" med Elin och Amelie. Riktigt bra film! Fick även låna boken av Amelie ;) Sedan åkte jag och Isabelle hem till mig, vi åt, såg idol och gick och la oss. Dagen efter var det kalas hos morbror, sedan åka och handla. Vi köpte middag och efterrätt, sedan hem till Isabelle för att äta. Vi gjorde quasedillas och fruktsallad till efterrätt. Gjorde matteläxan och fastnade framför TV:n. Somnade sent, vaknade tidigt för hon skulle på match. Har varit en grym helg, har några bilder som jag kanske visar ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0