I'm falling to pieces

Tjaba! Tänkte bara slänga in ett inlägg och skriva att jag lever. Jag gissar att ni förstår vad jag ska göra nu... plugga, som vanligt. Ingen av de två redovisningarna blev av idag. På engelskan fick hela gruppen anmärkning, men jag blev sjukt arg så jag sa att jag har klar, så jag borde inte ha fått en anmärkning. And I was right, så jag fick ingen :) På SO:n var inte den jag jobbar med klar, han hade inte gjort någonting. Sa till läraren att han inte gjort det han skulle, så vi skulle dela på min text, så vi fick inte redovisa. Nu är de framflyttade tills på torsdag och fredag. Skönt, men ändå synd att inte ha fått det gjort :/ Någon annan som också blir sjukt irriterad på sånt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0