Sometimes a single laugh makes the whole day

Hallå därute i cyberrymden!

Jag är fortfarande fast med mammas gamla PC. Jag borde egentligen inte klaga eftersom det är en helt okej dator. Problemet är att när jag för en gångs skull har en massa biler att visa så kommer jag inte åt dem. Alltså får ni vänta på dem ett tag. För pappa kommer vara borta under helgen, och det är han som kan fixa det.

Istället kan jag bjuda er på musik, så kanske lägger upp några bra låtar från youtube sedan, och om ni har lust kanske min spotify-lista kommer upp också? Men då får ni kommentera lite positiva kommentarer!

Ska passa på att säga att eftermiddagen har tillbringats med Felicia. Flera veckor sedan vi sågs och vi hade massor att prata om! Vi tog en fixa på Wayne's Coffee där vi satt i två timmar. Det är ganska sjukt länge. Sedan strosade vi runt lite i centrum också. Var ganska nära att jag köpte en ny plånbok, men deras kassa funkade typ inte så det gick alltså inte. Some other time.

Nu sitter jag med hela huset för mig själv. Pappa är alltså borta på konferens för helgen och resten är iväg på fotbollsmatch. (Inte Sverige -Ungern) Nu ska jag sluta babbla. Ha det så bra, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0