Lat


Idag är en såndär dag då man bara vill göra roliga saker.
Jag vill redigera bilder från lördagens fotografering med Malin, jag vill titta på tv-serier på datorn och jag vill leta saker till balen (klänning, skor etc.). Faktum är att jag har gjort alla tre sakerna. Saken är den att jag inte borde göra det. Jag borde göra SO Franska och en massa andra saker. Speciellt SO:n. Det som är kvar är i princip att läsa igenom den, lägga in fotnötter, lägga in bilder och göra en källförteckning. Men jag hatar att läsa igenom det jag har skrivit. Usch. Blir till att göra det efter middagen. Kan ju försöka göra det som är lite roligare än det innan maten så har jag inte alltför mycket att göra efteråt.

Elin

Kommentarer
Postat av: Kerstin Hedberg

Dina bilder på Malin är jättefina.

2011-04-05 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0