Happy b-day!

Mamma och jag ♥
Jag lever, haha. Även om man inte kan tro det när man tittar på statistiken och antal inlägg som publicerats den senaste tiden... men det är ju sommar, då tycker jag att det är rätt okej ändå ;) Idag fyller mamma år, så vi åkte först till jobbet där släkten och några till spelade lasergame. Sedan åkte vi till oss och grillade med släkten, sedan mammas jordgubbstårta till efterrätt. Älskar verkligen sommarkvällar, sitta ute och se solen gå ner (även om jag tycker att solen går ner tidigare och tidigare, usch). Igår fick jag också hem ett tjockt häfte från min gymnasieskola med regler och annan information. Det fick mig att inse att det bara är två veckor kvar... blä. Längtar faktiskt inte.
Imorgon bitti åker familjen + lite annan släkt till landet, kommer hem på söndag och då har jag en fotografering. Händer saker på måndag också, men hör av mig innan jag åker iväg till Elin!
/Felicia

Kommentarer
Postat av: AMEERA

Vill du fler läsare? Gå in på min blogg och ge mig ditt bloggtips!



http://ameera.nu/2011/august/bloggtips.html

2011-08-15 @ 09:51:08
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0