It's going to be alright

Från kusins innebandymatch. De förlorade med 10-3 eller nåt? Haha.
Imorgon gäller det, 08.45 ska jag sitta i Study Center i skolan, klockan 09:00 börjar vi skriva proven. Jag är nervös, vi har gjort ett nationellt prov från 2007, det gick inte jättebra kan man säga. Men jag ska göra mitt bästa, likaså på alla andra prov. Något jag inte är nervös för är de engelska nationella, vi har gjort många från tidigare år och alla har varit lätta. Inte så konstigt kanske? Jag ska i alla fall ha med mig vindruvor och en flaska vatten, det klarar jag mig på. Det är värre på torsdag, där vi ska sitta när inne i typ 160 minuter, om jag minns rätt. Skriva en uppsats, det blir jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Lycka till på provet! :)

2011-02-08 @ 13:59:29
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0