Jag glömde...?





Är det en ursäkt
när man har så mycket annat att göra? Är det okej att bara glömma? Nu syftar jag i och för sig på bloggen och inget allvarligare, men är det okej att bara glömma bort? För min del så beror det på hur stort det man glömt är och hur ofta man glömmer. I något läge får man helt enkelt se till att skärpa sig!
Anledningen till att jag glömt bloggen är att det är mycket nu. Jag vet inte hur ofta jag har skrivit det som ursäkt här på bloggen, men när man går i skolan så är det mycket hela tiden och det blir inte mindre för att man spelar fotboll också.
Igår så lagade jag mat i princip hela eftermiddagen. Jag bakade bröd, gjorde dressing, sallad, kokade pasta och grillade kyckling (i ugnen). Blev jättenöjd vilket var bra eftersom det var till ett matintyg till HK:n. Bilder finns längst upp i inlägget. :)

Kommentarer
Postat av: Kerstin Hedberg

Det ser ju jättegott ut. Det bör du få fint betyg för.

2011-02-11 @ 17:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0