Oh, Thursday

Idag hände en rätt rolig sak, på NO labben var vi i datasalen. Vi ska påbörja ett projekt om teknik. Man ska skriva om något och dess utveckling. Svårt att förklara, men jag ska skriva om kameran :) det ska faktiskt bli riktigt intressant, eftersom jag är så intresserad av foto. Igår lämnade jag även in min gymnasieansökan till skolans SYV. Jag kan inte ändra mig längre (förutom i maj), men jag känner mig nöjd med mitt val. Beslutet var riktigt svårt, det stod mellan två skolor. Men nu är det inlämnat, känner mig trygg också eftersom många av mina kompisar ska dit. De ska dock inte till samma linje, så vi hamnar inte i samma klass. Ärligt så tror jag det är bra, jag vet att de finns på skolan, men skulle vi gå i samma klass skulle jag antagligen hänga med de hela tiden. Så det blir perfekt! Lilla jag är den enda som ska till estet. Kan förstå mina kompisar ändå, esteter är en klass för sig... de är lite speciella, det är bara så.

Nu väntar plugg...

Kommentarer
Postat av: Amelie

Svar: Inte riktigt, vi fick läxan i måndags. Så det blir 3 dagar det :P

2011-02-24 @ 18:50:28
URL: http://onlythis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0