16 år!


Tidsinställt inlägg.
Nu, exakt, fyller jag 16 år :) för 16 år sedan föddes lilla jag. Kan passa på att berätta att jag var en riktigt glad skit när jag var liten, som ni ser på de två nedersta bilderna. Jag var alltid snorig, kunde inte säga flygplan utan sa "plyplan", smörgås blev "mössås" och jordgubbar blev "gubbar". Ett tag pratade jag även med Lidingö "i". Leverpastejsmacka tyckte jag bäst om. Efter min operation när jag var nästan ett år, frågade de vad jag ville ha för måltid. Barn brukar typ få välja för att få igång aptiten. Alla sa pannkaka och hamburgare, men jag skulle bestämt ha leverpastejsmacka. Det konstiga är att jag inte gillar leverpastej nu... Morfar var typ min bästa vän, ringde honom nästan varje dag. Min allra bästa kompis på dagis var Anna K. Annars lekte jag mycket med Anna B, Rasmus, Filip och Evelina. Inte mycket mer med det :) Kameran och jag firar även ett år! Grattis till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0