Den som väntar på något gott väntar inte för länge

Idag blir det en stressig dag! Jag ska hinna med massor inför kvällen, då några härliga brudar kommer förbi för att fira att jag (snart) är 16 år. Sedan ska Elin sova över. Jag måste städa mitt rum som ser ut som en sopstation, sedan resten av huset. Det ska förberedas, dukas, fixa middag, planera, fixa mig inför kvällen, ställa in alla sovgrejer som Elin ska ha i storasysters rum och det svåraste av allt; koppla in Playstation 2 i vardagsrummet, haha. Som tur är kommer Elin tidigare och hjälper till att förbereda :) Ska försöka plugga lite om Argentina också, vill inte sitta på födelsedagen och plugga. Har lite bråttom, storasyster ska komma efter jobbet och vara med under kvällen. Men hon kommer inte förrän vid fyra. Varför ska jag alltid göra allt i sista minuten? Men kvällen kommer i alla fall bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0