Good Morning Baltimore

Babypicture.

Igår hade jag jättekul! Elin kom på eftermiddagen och vi planerade kvällen. Det tog oss typ 15 minuter att tända marschallena, men vi lyckades! Har massor av bilder, men jag vet inte om alla vill att jag lägger ut de, måste kolla först ;) fick jättefina presenter, ska fotografera de sen. Eller vill ni hellre se alla presenter tillsammans imorgon? Idag är jag ganska trött och sliten, men det är så det ska vara! Elin drog till sin träning för en stund sen och jag ska ta fram spanskan. Om några timmar kommer låtsasfarmor och farfar som ska fira mig och låtsaspappa (3 februari fyller han). Imorgon kommer det också folk, mycket kalasande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0