Multitasker


Kom på att jag helt hade glömt bort att visa Danmarks-bilder. Skäms på mig! Det här är i alla fall Nyhavn.

Om man skulle titta in i mitt rum just nu så skulle jag se ut som värsta datanörden. Lite så är det kanske ocksåm då jag sitter med två datorer just nu; en stationär och en laptop. Anledningen? Jo, mitt sladdlösa tangentbord till min stationära dator slutade fungera imorse. Jag förstod att det var batteriet som var slut, men efter att ha bytt ett flertal gånger så förstod jag att så inte var fallet. Så, nu sitter jag med en gammal laptop för att kunna skriva och min stationära är på även den för att jag lyssnar på musik (bättre högtalare) och för att kunna lägga ut bilder.

Menn nu var dte ju så att det inte alls var det inlägget skulle handla om. Jag har nämligen en liten fråga till er därute eftersom jag åker bort på söndag och planerar att tidsinställa inlägg till de (4!) veckor jag är borta. Vad vill ni läsa om? Ska jag lägga upp videos på hur jag redigerar? Eller ska jag lägga upp före vs efter-bilder? Eller vill ni jämföra svart-vita bilder mot färg-bilder? Självklart kan jag försöka slänga in ett litet foto-tips också! Så kommentera! Jag har själv inga som helst idéer! :)

Elin

Kommentarer
Postat av: Catarina Jonsson

Vad fin bild :D

2011-07-18 @ 19:36:31
URL: http://cjfotografi.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0