"Åh, vilken underbar dag"

Vaknade vid åtta och hade fått 8,5 timmars sömn, underbart! Var glad trots regnet som smattrade mot rutan. Åt en ganska liten frukost (är aldrig hungrig på morgonen) och städade rummet ordentligt. Till lunch blev det pannkakor med färska jordgubbar. Efter det begav jag mig mot centrum, träffade Maria på vägen. I centrum mötte vi Elin och sedan gick vi runt i affärer. Alla verkade vara väldigt trötta. Sedan skulle Maria iväg och då gick jag och Elin till Waynes där jag fick chai te som jag inte druckit på väldigt länge. Där satt vi, tills jag fick ett samtal från jobbet för det behövdes folk. Det var bara att ta sitt pick och pack, säga hej då till Elin och åka iväg. Fick stänga idag igen, jobbigt för det var toaletter och ett helt lekland som behövdes rengöras. Kom alltså hem ganska sent, men får lön för det i alla fall :)
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0