Jag förstår inte vart dagarna tar vägen!

Planerna för mitt sportlov var så tydliga tyckte jag - gör allt det som du brukar vilja göra men som du inte hinner med i vanliga fall. Faktum var att jag hade massor av saker att göra, däribland städa rummet (något som man vill göra, inte har lust till men är glad att man gjorde när man väl är klar) och vara lite duktigare på att blogga. Jag var helsäker på att blogglusten skulle komma susande så fort jag satte mig vid datorn men så har det inte blivit. Helt otroligt nog så har jag knappt gjort hälften av alla de saker jag ville göra.

Att jag var sjuk de tre första dagarna av lovet kanske har något med det hela att göra? Det tog liksom luften ur hela lovet. Sedan så har jag ju gått runt och snörvlat, hostat och drogat halstabletter resten av lovet. Så nej, enligt mig är lovet inte slut. Jag var inte skoltrött innan lovet - nu, efter lovet, är jag det. Snacka om misslyckat!

Nu ikväll så ska jag fixa lite småsaker som jag velat göra under lovet. Så fort jag skickat iväg detta inlägg så ska jag knåpa ihop ett redigeringsinlägg med före- och efterbild och sedan så ska jag börja på en ny design. Har tröttnat något fantastiskt på den gamla designen! Det är ju liksom inte vinter längre?

Ett annat bevis på att det inte är vinter längre är att det är min födelsedag om sex dagar! Så idag har jag suttit och letat, jämfört och skrivit ner bland annat kameraobjektiv som ska stå på önskelistan. Något som jag hoppas blir klart ikväll. Så att det inte ligger över mig under veckan.

Nu ska jag skriva nästa inlägg! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0