Pretty pretty please

Tumblr_lhkcaie1jc1qajjdco1_500_large
we♥it
Jag är ledig idag, igen! Det är av en speciell anledning, Ebbas begravning är idag. Jag ska dock inte gå, jag kände henne inte, vi var mer "bekanta". Men det är så många lärare och elever som vill gå så vi är lediga. Jag ska plugga inför historiaprovet imorgon och jobba på portfoliot. Har fått hem brev från alla skolor nu, tider osv. när jag ska dit. På en skola ska jag göra intervju, nervöst! Tänk att jag tog bort foto för det gymnasiet, där är det bara bild och fyra veckor foto i tvåan. Men vet ni vad, jag ska läsa Ensemble 1 i trean :D

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; ah okey :) mjo inte så mycket faktiskt ;pp

2011-03-10 @ 14:54:51
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0